takım bukadar
ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..

Noldu her şey para değil diyordunuz birkaç ay önceye kadar. Anladınız mı şimdi sorunu ?