Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
21. Yüzyılda evinde hiç yenemediğiniz bir takımla oynayacaktınız sanırım, yanlış hatırlamıyorum değil mi ?
Bebe yol al.
Senin yaşını 3 ile çarpsak gene yetişemiyosun Türkiye Kupasına.
Gelip burda kelime yapma.