Galatasaray'ı çekemeyen arkadaşlar lütfen kendi çöplüğünüzde ötün. Ankaragücü takımını tutmayıpta burada slogan atan arkadaşlara acıyorum. Hoşunuza gitmiştir yenilmemiz. 10. hafta görüşeceğiz.
21. Yüzyılda evinde hiç yenemediğiniz bir takımla oynayacaktınız sanırım, yanlış hatırlamıyorum değil mi ?