Vay be 5 dk da üst oldu.Galatasary'ın 5 dk da 3 gol yemesi Rjkaard'ın beceriksizliğinden bi teknik direktörün maça hiçmi katkısı olmaz.
takım bukadar ruhsuz oynarsa Rjkaard ne yapsın,baros 1 ve nonda da 2 tane %100 gol pozisyonlarını kaçırdılar,Rjkaard tutup ayaklarından mı attıracaktı,biran önce futbolcuların kendilerini toparlaması lazım,özellikle arda ve elanonun.ayrıca canerinde bu takımda işi yok bence,bütün paslar rakipte,defans anlayışı sıfır.çok kötü oynadık çoookk..
