Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben bir Galatasaraylı olarak Ankaragücü'nü tebrik ediyorum.
Galatasaraylı futbolcular oynamazsa Teknik adam ne yapsın. Futbolcuların aldıkları paralar Ankaragücü oyuncularının aldıkları paralardan kat kat yukarda ama biz yenemiyoruz.
Futbolcularımıza sadece bu maç için yazıklar olsun diyorum. Aldıklarını paranın hakkını vererek oynayan oyuncu yok bu ülkede. Neyse sağlık olsun. İnş. ilerleyen haftalarda akıllarınız da boyle sonuçlar almayız.