sc0rpi10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be 5 dk da üst oldu.Galatasary'ın 5 dk da 3 gol yemesi Rjkaard'ın beceriksizliğinden bi teknik direktörün maça hiçmi katkısı olmaz.
Bence onu alarak "tamam her maçı alırız rijko geldi nasıl olsa" diye düşünen yönetimin suçu bu skor..