Araba kameramı seviyorum. Full çekiyor. Magandalığı engelliyor. Geçmiş olsun trafik kurallarına uy 😁
Bu arada video ile şikayet bildirdim. O anda ekip çsğırsaydınız diye geri döndüler 😂
Sollama yaptım videomu çektiler..
51
●2.233
- 23-08-2018, 10:34:54
- 23-08-2018, 10:50:07Abi abartılan ne 130 la sollama yapan görmediniz mi hiç ben 180 le makasa giriyorum yani soldakide babasının şeriti gibi kullanması trafil ve güvenlik benim için varsa herkes için var gaza gelip işgal etmeyin solu
adam şahinle 120 ye abanmış motor patlıcak hala bana kafa tutuyo yol vermiyor sonra vay anam niye makasa giriyosun girerim abi - 23-08-2018, 10:57:13orası otoban zaten 120 kmh+10 kmh tolerans var
sıkıntı yok takma kafana ama ehliyet al ve öyle kullan muhakkak - 23-08-2018, 10:57:36ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehliyetim var hocamfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2018, 11:08:20Bana haftada bir ceza geliyordu ama bu yüzden gelmedi hocam merak etmeyinAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten bildiğim kadarıyla whatsapp ihbar hatları kapandı.
- 23-08-2018, 11:08:59ceza falan çıkmaz hocam o işten yaşları kaç bilmiyorum ama uyumasınlar direksyon başında yolu babası yapmış gibi giderlerse solla ama dikkatide elden bırakma tabi öküz çok memlekette
AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-08-2018, 11:20:26Üyeliği durduruldu130 Km cok yuksek bır hız değil ama belli ki bir yerde hata yapmıssınız ki video çekme girişiminde bulunulmuş. Anlamadığım şu. Hatanız var ve daha neden sağa çek diye diklendiniz ki? Magandalık bu. Herkes sizin gibi sağa çek derse her 10 metrede bir kavga izleriz.
- 23-08-2018, 11:25:35Adam çekme köy fsm yolunda 130 km hız yapmış sövüyorlar ben o yolda kaç defa +200 gittim
beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar

beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar