• 23-08-2018, 10:34:54
    #19
    Araba kameramı seviyorum. Full çekiyor. Magandalığı engelliyor. Geçmiş olsun trafik kurallarına uy 😁

    Bu arada video ile şikayet bildirdim. O anda ekip çsğırsaydınız diye geri döndüler 😂
  • 23-08-2018, 10:43:30
    #20
    Adamın önüne geçip riske attıysan haliyle sinirlenmiştir, dua at video sen arabadayken çekilmiş
    Düzenleme: Fahri trafik polisi ise ceza gelecektir.
  • 23-08-2018, 10:50:07
    #21
    Abi abartılan ne 130 la sollama yapan görmediniz mi hiç ben 180 le makasa giriyorum yani soldakide babasının şeriti gibi kullanması trafil ve güvenlik benim için varsa herkes için var gaza gelip işgal etmeyin solu
    adam şahinle 120 ye abanmış motor patlıcak hala bana kafa tutuyo yol vermiyor sonra vay anam niye makasa giriyosun girerim abi
  • 23-08-2018, 10:57:13
    #22
    orası otoban zaten 120 kmh+10 kmh tolerans var
    sıkıntı yok takma kafana ama ehliyet al ve öyle kullan muhakkak
  • 23-08-2018, 10:57:36
    #23
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi abartılan ne 130 la sollama yapan görmediniz mi hiç ben 180 le makasa giriyorum yani soldakide babasının şeriti gibi kullanması trafil ve güvenlik benim için varsa herkes için var gaza gelip işgal etmeyin solu
    adam şahinle 120 ye abanmış motor patlıcak hala bana kafa tutuyo yol vermiyor sonra vay anam niye makasa giriyosun girerim abi
    ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.



    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası otoban zaten 120 kmh+10 kmh tolerans var
    sıkıntı yok takma kafana ama ehliyet al ve öyle kullan muhakkak
    ehliyetim var hocam
  • 23-08-2018, 11:08:20
    #24
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ceza gelmez değil mi hocam?
    Bana haftada bir ceza geliyordu ama bu yüzden gelmedi hocam merak etmeyin Zaten bildiğim kadarıyla whatsapp ihbar hatları kapandı.
  • 23-08-2018, 11:08:59
    #25
    ceza falan çıkmaz hocam o işten yaşları kaç bilmiyorum ama uyumasınlar direksyon başında yolu babası yapmış gibi giderlerse solla ama dikkatide elden bırakma tabi öküz çok memlekette

    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.




    ehliyetim var hocam
  • 23-08-2018, 11:20:26
    #26
    Üyeliği durduruldu
    130 Km cok yuksek bır hız değil ama belli ki bir yerde hata yapmıssınız ki video çekme girişiminde bulunulmuş. Anlamadığım şu. Hatanız var ve daha neden sağa çek diye diklendiniz ki? Magandalık bu. Herkes sizin gibi sağa çek derse her 10 metrede bir kavga izleriz.
  • 23-08-2018, 11:25:35
    #27
    Adam çekme köy fsm yolunda 130 km hız yapmış sövüyorlar ben o yolda kaç defa +200 gittim beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar