Abi abartılan ne 130 la sollama yapan görmediniz mi hiç ben 180 le makasa giriyorum yani soldakide babasının şeriti gibi kullanması trafil ve güvenlik benim için varsa herkes için var gaza gelip işgal etmeyin solu
adam şahinle 120 ye abanmış motor patlıcak hala bana kafa tutuyo yol vermiyor sonra vay anam niye makasa giriyosun girerim abi