Meraboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sollama yaptım videomu çektiler..
51
●2.233
- 23-08-2018, 09:51:50Kırmızı şerit üstünde trafik magandası kameralara yansıdı yazar görüntüyede seni koyarlar hocam 😂 baban bişey demesin de gerisini boşver
- 23-08-2018, 09:52:03Üyeliği durdurulduşayet trafik müffetişi ise cezaya hazırlan. çünkü sana cevap vermemesi düşündürücü.
- 23-08-2018, 09:56:45vallaha eğer atarlarsa tvye umrumda değilde tek temennim ceza gelmemesi ve babamın o tv kanalını izlememesidenizarkann11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

araç içinde 3 şahıs vardı arkada oturan telefonu ile videoya çekti inşAllah güzel çekmiştirde emniyet kemeri felan takılıydıbebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onuda çekmiştir
- 23-08-2018, 10:03:44ah bide yol vermez ya tır olucan arkadan yapıştırınca kaçmaya delik arar , çekmeköy dediniz bu şile otobanı var nevzat demir t. bjk nin kulubunun orlarda, emniyet şeridi tarama var kamera o na yakalandıysan belki ceza yazar ama onun dışında videodan yazmazlar daha önceleri hayli videom çekildi yeri geldi ben çektim yolda trafik polisine gösterdim ceza yazmadılar bu zamana kadar
- 23-08-2018, 10:05:13yok şile otabanından çıkmıştık köprü yolundaydıkOnurTasci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkımızda hayırlısı olsun yapacak birşey yok
İşte bu mesaja ihtiyacım vardı siz beni güldürdünüz Allahda sizleri güldürsünHakimOguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç güleceğim yoktu vallaha üstad. Ben işaret ettimde çekmesiler sağa yoksa banada sopa çalarlardı..
- 23-08-2018, 10:29:20Eyvallah hocam çok haklısınız ama büyültülecek bir hız değil diye düşüniyorum 130km/hızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle