• 23-08-2018, 09:34:20
    #10
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamaninda benimde videomu cekmislerdi. Merak etme bir sey olmuyor
    ceza gelmez değil mi hocam?
  • 23-08-2018, 09:51:50
    #11
    Kırmızı şerit üstünde trafik magandası kameralara yansıdı yazar görüntüyede seni koyarlar hocam 😂 baban bişey demesin de gerisini boşver
  • 23-08-2018, 09:52:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şayet trafik müffetişi ise cezaya hazırlan. çünkü sana cevap vermemesi düşündürücü.
  • 23-08-2018, 09:56:45
    #13
    denizarkann11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızı şerit üstünde trafik magandası kameralara yansıdı yazar görüntüyede seni koyarlar hocam 😂 baban bişey demesin de gerisini boşver
    vallaha eğer atarlarsa tvye umrumda değilde tek temennim ceza gelmemesi ve babamın o tv kanalını izlememesi



    bebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şayet trafik müffetişi ise cezaya hazırlan. çünkü sana cevap vermemesi düşündürücü.
    araç içinde 3 şahıs vardı arkada oturan telefonu ile videoya çekti inşAllah güzel çekmiştirde emniyet kemeri felan takılıydı onuda çekmiştir
  • 23-08-2018, 10:03:44
    #14
    ah bide yol vermez ya tır olucan arkadan yapıştırınca kaçmaya delik arar , çekmeköy dediniz bu şile otobanı var nevzat demir t. bjk nin kulubunun orlarda, emniyet şeridi tarama var kamera o na yakalandıysan belki ceza yazar ama onun dışında videodan yazmazlar daha önceleri hayli videom çekildi yeri geldi ben çektim yolda trafik polisine gösterdim ceza yazmadılar bu zamana kadar
  • 23-08-2018, 10:03:48
    #15
    En son bu şekilde birisi videomu çekti diye sinirlendim adama hakaret ettim sağda emniyet şeridine çektik inip beni dövdüler o gün bugündür bu hareketleri yapmıyorum
  • 23-08-2018, 10:05:13
    #16
    OnurTasci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah bide yol vermez ya tır olucan arkadan yapıştırınca kaçmaya delik arar , çekmeköy dediniz bu şile otobanı var nevzat demir t. bjk nin kulubunun orlarda, emniyet şeridi tarama var kamera o na yakalandıysan belki ceza yazar ama onun dışında videodan yazmazlar daha önceleri hayli videom çekildi yeri geldi ben çektim yolda trafik polisine gösterdim ceza yazmadılar bu zamana kadar
    yok şile otabanından çıkmıştık köprü yolundaydık hakkımızda hayırlısı olsun yapacak birşey yok



    HakimOguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son bu şekilde birisi videomu çekti diye sinirlendim adama hakaret ettim sağda emniyet şeridine çektik inip beni dövdüler o gün bugündür bu hareketleri yapmıyorum
    İşte bu mesaja ihtiyacım vardı siz beni güldürdünüz Allahda sizleri güldürsün hiç güleceğim yoktu vallaha üstad. Ben işaret ettimde çekmesiler sağa yoksa banada sopa çalarlardı..
  • 23-08-2018, 10:25:53
    #17
    Ceza gelmez ama hız yapmayın dikkat edin. Bir saniyelik dalgınlık veya hata cana sebebiyettir. hayırlı bayramlar.
    • AnkeeBut
    AnkeeBut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2018, 10:29:20
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza gelmez ama hız yapmayın dikkat edin. Bir saniyelik dalgınlık veya hata cana sebebiyettir. hayırlı bayramlar.
    Eyvallah hocam çok haklısınız ama büyültülecek bir hız değil diye düşüniyorum 130km/hız