• 23-08-2018, 12:47:49
    #37
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer anlattığın gibi ise bir problem yok. Ama yolun önceki bir bölümünde sen farketmeden bu araca karşı bir hata işlemiş olabilirsin. Kimse kendini solladı diye bir aracı bu şekilde taciz etmez.

    Ki bir hatan olduysa da konudaki diğer mesajları gördükten sonra senin ufak tefek hataların sütten çıkmış ak kaşık gibi duruyor.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    işte bu konuda haklısınız şile otoyolunda belki bir kusur işlemiş olabilirim. neyse artık yapacak birşey yok. hayırlısı olsun konu kapanması için talepdd bulunacam katılan herkese teşekkür ederim iyi bayramlar
  • 23-08-2018, 13:14:11
    #38
    yolun boş veya anayol olması 200km/h ile gidebilirsin anlamına gelmiyor ek olarak hız sınırını aşmadıysan sollama yapabilirsin ama aştıysan ceza gelir
  • 23-08-2018, 13:35:18
    #39
    umarım alabileceğin en ağır cezayı alırsın güzel kardeşim
    senin ehliyetsiz araç kullanman ve hız yapman başlı başına büyük sıkıntı
    bak güzel kardeşim, eğer bir kaza yapsaydın, eğer masum bir canı alsaydın, taksirle adam öldürmekten Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanacaktın.
    bak güzel kardeşim sen bu sorumsuzluğun yüzünden bir çocuğun canına kıysaydın Ağır Ceza mahkemesine bile yargılanmayacaktın.
    bak güzel kardeşim eğrçer bu sorumsuzluğun yüzünden birine çarpsaydın ve senin yüzünden sakat kalsaydı bir ömür kahrolacaktın.
    bak güzel kardeşim bu sorumsuzluğun vesilesi ile bir çok kişinin anası ağlayabilirdi
    umarım videoyu çeken vatandaş tüm haber kanallarına ve mümkünse cimer gibi kurumlara yazarlar da en yüksek cezayı alırsın.
    ve umarım bir daha böyle bir sorumsuzluğa kalkışmadan önce yukarıda anlattıklarım sana ders olur.
  • 23-08-2018, 13:35:42
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ehliyetim yok diyorsun, dakika 1 gol 1...
    O gençlik ateşiyle kaç ehliyetsiz ergen kaç hayata mal oldu. Babslarının pert olan arabsları için hepsine de oh olsun diyorum.
    Bu ülkede aileler çocuklarını şımarttığı için neler neler oluyor. Birçok suç kaza ve yozlsşmanın sebebi bu çocuk şımsrtan ailrler.
    En pahalı petrol bizfe, en fakir biziz, en kötü devlet bizde... Ama en çok ergen ehliyetsşz çocupuna arabs verip şımartan aileler de bizde.
  • 23-08-2018, 13:47:20
    #41
    Üyeliği durduruldu
    byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım alabileceğin en ağır cezayı alırsın güzel kardeşim
    senin ehliyetsiz araç kullanman ve hız yapman başlı başına büyük sıkıntı
    bak güzel kardeşim, eğer bir kaza yapsaydın, eğer masum bir canı alsaydın, taksirle adam öldürmekten Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanacaktın.
    bak güzel kardeşim sen bu sorumsuzluğun yüzünden bir çocuğun canına kıysaydın Ağır Ceza mahkemesine bile yargılanmayacaktın.
    bak güzel kardeşim eğrçer bu sorumsuzluğun yüzünden birine çarpsaydın ve senin yüzünden sakat kalsaydı bir ömür kahrolacaktın.
    bak güzel kardeşim bu sorumsuzluğun vesilesi ile bir çok kişinin anası ağlayabilirdi
    umarım videoyu çeken vatandaş tüm haber kanallarına ve mümkünse cimer gibi kurumlara yazarlar da en yüksek cezayı alırsın.
    ve umarım bir daha böyle bir sorumsuzluğa kalkışmadan önce yukarıda anlattıklarım sana ders olur.
    Bu ne bilader adam senin düşmanın mı? Yapmış bi dengesizlik böyle mi yaklaşman gerek? Oldu bir de beddua etseydin, bir sıkıntı olmuş mu olmamış mı? Ona bakalım, olmadı diye olmayacağı anlamına gelmez, yazdıklarına dikkat et. Ne seni nede o çocuğu tanırım ama ayıp oluyor.
  • 23-08-2018, 13:50:06
    #42
    Adam ehliyetim var diyor, daha okuduğunu anlamaktan aciz adamlar konuya cevap veriyor.

    Hocam ceza yediğimde babam ne der diye korkuyorsan, mümkün olduğunca riske girmeyecek şekilde aracını kullan. Kendi aracını aldığında makul seviyelerde akarsın Yolun açık olsun.
  • 23-08-2018, 13:59:02
    #43
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam ehliyetim var diyor, daha okuduğunu anlamaktan aciz adamlar konuya cevap veriyor.

    Hocam ceza yediğimde babam ne der diye korkuyorsan, mümkün olduğunca riske girmeyecek şekilde aracını kullan. Kendi aracını aldığında makul seviyelerde akarsın Yolun açık olsun.
    koçum aciz dediğin adam senin yaşın kadar otopsiye girdi. çoğu da böyle trafikte artistlik yapan gençlerdi.
    birinin ölmesindense konu sahibinin adam akıllı trafik cezası alması daha iyi.
    akıl verilecek durum var uyarılacak durum var. adamı pohpohlamayın. bırakın hatasını anlasın.
    bir daha da birine aciz demeden önce 2 kere düşün



    Nutur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne bilader adam senin düşmanın mı? Yapmış bi dengesizlik böyle mi yaklaşman gerek? Oldu bir de beddua etseydin, bir sıkıntı olmuş mu olmamış mı? Ona bakalım, olmadı diye olmayacağı anlamına gelmez, yazdıklarına dikkat et. Ne seni nede o çocuğu tanırım ama ayıp oluyor.
    umarım birgün trafikte böyle kanı kaynayan bir delikanlının yol açtığı kaza nedeniyle bir yakınına zarar gelmez. o zaman ben değil sen düşman olursun.
  • 23-08-2018, 14:11:18
    #44
    byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koçum aciz dediğin adam senin yaşın kadar otopsiye girdi. çoğu da böyle trafikte artistlik yapan gençlerdi.
    birinin ölmesindense konu sahibinin adam akıllı trafik cezası alması daha iyi.
    akıl verilecek durum var uyarılacak durum var. adamı pohpohlamayın. bırakın hatasını anlasın.
    bir daha da birine aciz demeden önce 2 kere düşün




    umarım birgün trafikte böyle kanı kaynayan bir delikanlının yol açtığı kaza nedeniyle bir yakınına zarar gelmez. o zaman ben değil sen düşman olursun.
    Lafına dikkat et, uğraşmayalım birbirimizle.

    Otopsiye gireceğin kadar okuduğunu da anlama konusunda yetiştir kendini.

    Seni alıntılamadım, tekrarlıyorum ehliyetim var diyen adama ehliyeti yokmuş gibi cevap veren benim gözümde normal idrak kapasitesine sahip değildir.
  • 23-08-2018, 14:17:44
    #45
    Yorumların bazılarını okudukça çıldırıyorum. Birçok kişi okuduğunu anlayamıyor. Konu sahibi ehliyeti olduğunu söylemiş. Hala ehliyetsiz araç kullanmaktan, hız yapmaktan yargılıyorsunuz. Arkadaşın boş yolda yaptığı hız 130 km/saat. Abartılacak bir durum yok. İnşallah ceza da gelmez babanın da haberi olmaz kardeşim. Allah kazadan beladan korusun.