Adam ehliyetim var diyor, daha okuduğunu anlamaktan aciz adamlar konuya cevap veriyor.
Hocam ceza yediğimde babam ne der diye korkuyorsan, mümkün olduğunca riske girmeyecek şekilde aracını kullan. Kendi aracını aldığında makul seviyelerde akarsın

Yolun açık olsun.
koçum aciz dediğin adam senin yaşın kadar otopsiye girdi. çoğu da böyle trafikte artistlik yapan gençlerdi.
birinin ölmesindense konu sahibinin adam akıllı trafik cezası alması daha iyi.
akıl verilecek durum var uyarılacak durum var. adamı pohpohlamayın. bırakın hatasını anlasın.
bir daha da birine aciz demeden önce 2 kere düşün
Bu ne bilader adam senin düşmanın mı? Yapmış bi dengesizlik böyle mi yaklaşman gerek? Oldu bir de beddua etseydin, bir sıkıntı olmuş mu olmamış mı? Ona bakalım, olmadı diye olmayacağı anlamına gelmez, yazdıklarına dikkat et. Ne seni nede o çocuğu tanırım ama ayıp oluyor.
umarım birgün trafikte böyle kanı kaynayan bir delikanlının yol açtığı kaza nedeniyle bir yakınına zarar gelmez. o zaman ben değil sen düşman olursun.