koçum aciz dediğin adam senin yaşın kadar otopsiye girdi. çoğu da böyle trafikte artistlik yapan gençlerdi.
birinin ölmesindense konu sahibinin adam akıllı trafik cezası alması daha iyi.
akıl verilecek durum var uyarılacak durum var. adamı pohpohlamayın. bırakın hatasını anlasın.
bir daha da birine aciz demeden önce 2 kere düşün
umarım birgün trafikte böyle kanı kaynayan bir delikanlının yol açtığı kaza nedeniyle bir yakınına zarar gelmez. o zaman ben değil sen düşman olursun.
Lafına dikkat et, uğraşmayalım birbirimizle.
Otopsiye gireceğin kadar okuduğunu da anlama konusunda yetiştir kendini.
Seni alıntılamadım, tekrarlıyorum ehliyetim var diyen adama ehliyeti yokmuş gibi cevap veren benim gözümde normal idrak kapasitesine sahip değildir.