Ehliyetim yok diyorsun, dakika 1 gol 1...
O gençlik ateşiyle kaç ehliyetsiz ergen kaç hayata mal oldu. Babslarının pert olan arabsları için hepsine de oh olsun diyorum.
Bu ülkede aileler çocuklarını şımarttığı için neler neler oluyor. Birçok suç kaza ve yozlsşmanın sebebi bu çocuk şımsrtan ailrler.
En pahalı petrol bizfe, en fakir biziz, en kötü devlet bizde... Ama en çok ergen ehliyetsşz çocupuna arabs verip şımartan aileler de bizde.