Yorumların bazılarını okudukça çıldırıyorum. Birçok kişi okuduğunu anlayamıyor. Konu sahibi ehliyeti olduğunu söylemiş. Hala ehliyetsiz araç kullanmaktan, hız yapmaktan yargılıyorsunuz. Arkadaşın boş yolda yaptığı hız 130 km/saat. Abartılacak bir durum yok. İnşallah ceza da gelmez babanın da haberi olmaz kardeşim. Allah kazadan beladan korusun.