Eğer anlattığın gibi ise bir problem yok. Ama yolun önceki bir bölümünde sen farketmeden bu araca karşı bir hata işlemiş olabilirsin. Kimse kendini solladı diye bir aracı bu şekilde taciz etmez.
Ki bir hatan olduysa da konudaki diğer mesajları gördükten sonra senin ufak tefek hataların sütten çıkmış ak kaşık gibi duruyor.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
işte bu konuda haklısınız şile otoyolunda belki bir kusur işlemiş olabilirim. neyse artık yapacak birşey yok. hayırlısı olsun konu kapanması için talepdd bulunacam katılan herkese teşekkür ederim iyi bayramlar