• 23-08-2018, 14:19:38
    #46
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafına dikkat et, uğraşmayalım birbirimizle.

    Otopsiye gireceğin kadar okuduğunu da anlama konusunda yetiştir kendini.

    Seni alıntılamadım, tekrarlıyorum ehliyetim var diyen adama ehliyeti yokmuş gibi cevap veren benim gözümde normal idrak kapasitesine sahip değildir.
    ben gocunmam uğraşanla uğraşırım.
    aciz gibi laflar edersen çok sıkıntı yaşarsın.
    hele idrak edemiyor gibi laflar edersen çok üzerim seni haberin olsun.
    tekrar ediyorum adam trafik güvenliğini tehlikeye atmış.
    bu konuyu savunamazsın.
    hele benim yazımın devamında bana aciz diyemezsin.
    yok efendim ben alıntılamadım ama laf çakıp kaçtım gibi laflara hiç girme. dua et forumun bir üslubu var. yoksa senin anladığın dilden konuşmayı bilirim.
  • 23-08-2018, 14:22:43
    #47
    Ehliyetsiz araç kullanıp nasıl 0 hata veriyor ateşli genç kardeşimiz Birşey olmaz insanlar haberlere video göndermeyi sever oldu
  • 23-08-2018, 14:23:49
    #48
    byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben gocunmam uğraşanla uğraşırım.
    aciz gibi laflar edersen çok sıkıntı yaşarsın.
    hele idrak edemiyor gibi laflar edersen çok üzerim seni haberin olsun.
    tekrar ediyorum adam trafik güvenliğini tehlikeye atmış.
    bu konuyu savunamazsın.
    hele benim yazımın devamında bana aciz diyemezsin.
    yok efendim ben alıntılamadım ama laf çakıp kaçtım gibi laflara hiç girme. dua et forumun bir üslubu var. yoksa senin anladığın dilden konuşmayı bilirim.
    Konuyu dağıtmamak adına pm atıyorum buraya yazdığımı.
  • 23-08-2018, 15:01:29
    #49
    byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım alabileceğin en ağır cezayı alırsın güzel kardeşim
    senin ehliyetsiz araç kullanman ve hız yapman başlı başına büyük sıkıntı
    bak güzel kardeşim, eğer bir kaza yapsaydın, eğer masum bir canı alsaydın, taksirle adam öldürmekten Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanacaktın.
    bak güzel kardeşim sen bu sorumsuzluğun yüzünden bir çocuğun canına kıysaydın Ağır Ceza mahkemesine bile yargılanmayacaktın.
    bak güzel kardeşim eğrçer bu sorumsuzluğun yüzünden birine çarpsaydın ve senin yüzünden sakat kalsaydı bir ömür kahrolacaktın.
    bak güzel kardeşim bu sorumsuzluğun vesilesi ile bir çok kişinin anası ağlayabilirdi
    umarım videoyu çeken vatandaş tüm haber kanallarına ve mümkünse cimer gibi kurumlara yazarlar da en yüksek cezayı alırsın.
    ve umarım bir daha böyle bir sorumsuzluğa kalkışmadan önce yukarıda anlattıklarım sana ders olur.
    ehliyetim var hocam 5 aydır ehliyetim var. neye göre ehliyetim olmadığı kanaatindeiniz anlamış değilim.



    Celsius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumların bazılarını okudukça çıldırıyorum. Birçok kişi okuduğunu anlayamıyor. Konu sahibi ehliyeti olduğunu söylemiş. Hala ehliyetsiz araç kullanmaktan, hız yapmaktan yargılıyorsunuz. Arkadaşın boş yolda yaptığı hız 130 km/saat. Abartılacak bir durum yok. İnşallah ceza da gelmez babanın da haberi olmaz kardeşim. Allah kazadan beladan korusun.
    Allah razı olsun abi vallaha okumadan yazıyorlar daralıyorum @Erhan; abi konuyu kapatırmısın rica etsem



    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyetsiz araç kullanıp nasıl 0 hata veriyor ateşli genç kardeşimiz Birşey olmaz insanlar haberlere video göndermeyi sever oldu
    ehliyetim var üstad algı oluşmasın lütfen. dikkatli okuyup yazınız.
  • 23-08-2018, 15:07:43
    #50
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyetim var hocam 5 aydır ehliyetim var. neye göre ehliyetim olmadığı kanaatindeiniz anlamış değilim.




    Allah razı olsun abi vallaha okumadan yazıyorlar daralıyorum @Erhan; abi konuyu kapatırmısın rica etsem




    ehliyetim var üstad algı oluşmasın lütfen. dikkatli okuyup yazınız.
    Niye algı oluşturayım güzel kardeşim. Sen " ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum " yazmışsın?
    " Ehliyetimi almadan öncede araç kullanıyordum " yazman gerekli.

    Sen doğru yazdında biz mi yanlış okuduk? Lütfen yanlış okuduğuma dair algı oluşturma
  • 23-08-2018, 15:10:16
    #51
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye algı oluşturayım güzel kardeşim. Sen " ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum " yazmışsın?
    " Ehliyetimi almadan öncede araç kullanıyordum " yazman gerekli.

    Sen doğru yazdında biz mi yanlış okuduk? Lütfen yanlış okuduğuma dair algı oluşturma
    şuanda mobildeyim yazdığım vakitte mobildeydim dipnot belirttim. yazıdan hariç cevaplayarakda belirttim ama ısrarla yazıyorsunuz hat
  • 23-08-2018, 15:21:16
    #52
    Üyeliği durduruldu
    130 km hızla sollama yaparken 2 arabalık mesafe değil en az 65m mesafe olması lazım. Ayrıca isterseniz 10 senedir araba kullanın ehliyetiniz olacak. Kural bu.