byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben gocunmam uğraşanla uğraşırım.
aciz gibi laflar edersen çok sıkıntı yaşarsın.
hele idrak edemiyor gibi laflar edersen çok üzerim seni haberin olsun.
tekrar ediyorum adam trafik güvenliğini tehlikeye atmış.
bu konuyu savunamazsın.
hele benim yazımın devamında bana aciz diyemezsin.
yok efendim ben alıntılamadım ama laf çakıp kaçtım gibi laflara hiç girme. dua et forumun bir üslubu var. yoksa senin anladığın dilden konuşmayı bilirim.
Konuyu dağıtmamak adına pm atıyorum buraya yazdığımı.