• 23-08-2018, 11:48:05
    #28
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    130 Km cok yuksek bır hız değil ama belli ki bir yerde hata yapmıssınız ki video çekme girişiminde bulunulmuş. Anlamadığım şu. Hatanız var ve daha neden sağa çek diye diklendiniz ki? Magandalık bu. Herkes sizin gibi sağa çek derse her 10 metrede bir kavga izleriz.
    İnanın o kadar iyi niyetli cam indirdim ki karşılık vermediler sağa çekin konuşalım dedim kavgaya karışacak olsam sopa çalarlar 3 iriyarı adam



    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çekme köy fsm yolunda 130 km hız yapmış sövüyorlar ben o yolda kaç defa +200 gittim beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar
    4 şeritli yol ve en solun bir sağında gidiyordum. en sol şeride doğru şerit değiştirdim neye kızdılar neye şey ettiler bilmiyorum fakat sağlık olsun yapacak birşey yok
  • 23-08-2018, 12:01:59
    #29
    O değilde ben motosikletle denizli yolunda 85 90 la araç solladım benide çektiler sollama yasağı filan yok kask mont ekipmanlar filan da tam :d
  • 23-08-2018, 12:15:29
    #30
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde ben motosikletle denizli yolunda 85 90 la araç solladım benide çektiler sollama yasağı filan yok kask mont ekipmanlar filan da tam :d
    insanoğlu şu sıralar bir garip
  • 23-08-2018, 12:18:06
    #31
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar herkese öncelikle günaydın.

    Bayram üzeri olduğundan işlerin hafifliğinden dolayı babam tek başıma dükkan açmaya gönderdi bende tek olduğum ve gençliğin verdiği ateşle emliyet kemerim bağlı hız yaptım pek hız sayılmaz ama 130km felan yaptım ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum yani daha taze şöför değilim aramızda 2 arabalık mesefa varken adamın önüne geçtim ve mesafeyi bayağı açtım neye sinirlendi neye kızdı bilmiyorum ama hızını arttırıp önüme geçti frenleme yaptı bende dörlüleri yakıp hızımı düşürdüm arkadan gelen yavaşlasın diye çünkü istanbul trafiği boşdu akıp geliyordu insanlar fsm köprüsüne girmeden son çıkışdan çıktı ve sürekli önümdeydi + aracın önünde gittiği için videomu çektiler korktuğumdan vs değil işaret ettim çek sağa diye onada gelmediler camı açtım hayrola dedim camı açmaya dahi tenezzül etmediler sonra kavacık istikametine doğru gittiler sorum şu videomu neden çektiler haber ajanslarına atacaklar diye düşüniyorum atsınlar hiç problem değil benim 0 hatam olduğunun idrağındayım fakat şöyle bir unsur var ceza gelme gibi bir durum olur mu? eğer gelirse babam beni keser teşekkürler iyi bayramlar inşAllah doğru yazmıştırım mobildeyim


    Kusura bakma değerli kardeşim ama problem babanda başlıyor seninle devam ediyor.

    1) baban ehliyetsiz adama araç veriyor

    2) ehliyetsiz araç kullanırken hız yapıyorsun.

    3) hız yaparken seni çektiler diye insanlara atar yapıyor sağa çekip kapışmaya çalışıyorsun.

    4) tüm bu hatalarına karşı hiç bir suçun olmadığını düşünüyorsun ve haklıymışsın gibi foruma konu açıyorsun.


    Adam kenarı çekseydi kavga etseydiniz ve polis gelseydi ne olacaktı zannediyorsun? Arabayı otoparka çekerlerdi, babana ve sana ceza yazarlardı. Arabayı bayramdan sonra alabilirdin ancak. Sen şimdi basit bir cezadan korkmuşsun.

    Sen henüz hiç bir şeyi idrak edememişsin hayatında.
    Baban da senin gibi. Senin dükkana götürüp getirirken şoförlük yapmak yerine ehliyetsiz ve sorumsuz bir çocuğa araç veriyor.

    Basitçe hız limiti sadece 10 km geçtim diyorsun. Hız limitlerinin neye göre belirlendiğini bile bilmiyorsun. 130 ile giderken önündeki araçla takip mesafen 2 araç boyu kadar. Oysa minimum 60 metre olması lazım.
    Fren mesafesi hız ile doğru orantılı değildir. Neden şehir içinde 50 km şehir dışında 90 km otobanda 120 km dir hız limiti? Neden 60-100-130 değildir.

    Nedeni tepki süren ve frenleme mesafesidir. 120 ile giderken arama 60 metrede duruyorsa 130 ile giderken 66 metrede durmaz. Hızıno %10 arttırıken fren mesafeni %20-30 arttırırsın.

    Sana sadece vitesi geçirip gaza basmayı öğretmil baban. Sürücülüğün felsefesini öğretmemiş. Ve altına araba vermiş.

    Ve sen kendinde hiç bir suç olmadığına inanacak kadar sorumsuz ve bilinçsiz yetiştirilmişsin.
    Değerli kardeşim gençsin ama neyin suç olduğunu idrak etmen gereken bir yaştasın. Ki ben hala suçun büyük kısmının babanda olduğuna inanıyorum.

    Allah trafikteki insanları sen ve senin gibi ehliyetsiz sürücülerden korusun.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 23-08-2018, 12:30:34
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Hatan 0 değil en az 2, onu söyleyeyim.
  • 23-08-2018, 12:31:53
    #33
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma değerli kardeşim ama problem babanda başlıyor seninle devam ediyor.

    1) baban ehliyetsiz adama araç veriyor

    2) ehliyetsiz araç kullanırken hız yapıyorsun.

    3) hız yaparken seni çektiler diye insanlara atar yapıyor sağa çekip kapışmaya çalışıyorsun.

    4) tüm bu hatalarına karşı hiç bir suçun olmadığını düşünüyorsun ve haklıymışsın gibi foruma konu açıyorsun.


    Adam kenarı çekseydi kavga etseydiniz ve polis gelseydi ne olacaktı zannediyorsun? Arabayı otoparka çekerlerdi, babana ve sana ceza yazarlardı. Arabayı bayramdan sonra alabilirdin ancak. Sen şimdi basit bir cezadan korkmuşsun.

    Sen henüz hiç bir şeyi idrak edememişsin hayatında.
    Baban da senin gibi. Senin dükkana götürüp getirirken şoförlük yapmak yerine ehliyetsiz ve sorumsuz bir çocuğa araç veriyor.

    Basitçe hız limiti sadece 10 km geçtim diyorsun. Hız limitlerinin neye göre belirlendiğini bile bilmiyorsun. 130 ile giderken önündeki araçla takip mesafen 2 araç boyu kadar. Oysa minimum 60 metre olması lazım.
    Fren mesafesi hız ile doğru orantılı değildir. Neden şehir içinde 50 km şehir dışında 90 km otobanda 120 km dir hız limiti? Neden 60-100-130 değildir.

    Nedeni tepki süren ve frenleme mesafesidir. 120 ile giderken arama 60 metrede duruyorsa 130 ile giderken 66 metrede durmaz. Hızıno %10 arttırıken fren mesafeni %20-30 arttırırsın.

    Sana sadece vitesi geçirip gaza basmayı öğretmil baban. Sürücülüğün felsefesini öğretmemiş. Ve altına araba vermiş.

    Ve sen kendinde hiç bir suç olmadığına inanacak kadar sorumsuz ve bilinçsiz yetiştirilmişsin.
    Değerli kardeşim gençsin ama neyin suç olduğunu idrak etmen gereken bir yaştasın. Ki ben hala suçun büyük kısmının babanda olduğuna inanıyorum.

    Allah trafikteki insanları sen ve senin gibi ehliyetsiz sürücülerden korusun.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    üşenmeyip yazmışsınız teşekkür ediyorum.

    1- ehliyetimi 5 ay önce aldım ( ehliyetim var ), 4 madde yazmışsınız bu maddeleri bu yüzden es geçiyorum. Mahallede sokak içinde ehliyet yokken süriyormuydum sürüyordum ama ehliyetim var konuyu çarptırmayalım.

    sağa çekmesini istemem emin olun çekselerdi ne ben ileri geri konuşurdum onlar konuşsada ortam yumuşatmaya çalışırdım kavga edecek halim yok çünkü ortada fol yok yumurta yok tamamen kendimi haklı görüyorum he çekseydi sağa konuşurduk hatamı söyledeydi özür diler helallik isterdim hee baktım çok sinirli yapacak birşeyde yok sopayı yiyecektik.
  • 23-08-2018, 12:37:42
    #34
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üşenmeyip yazmışsınız teşekkür ediyorum.

    1- ehliyetimi 5 ay önce aldım ( ehliyetim var ), 4 madde yazmışsınız bu maddeleri bu yüzden es geçiyorum. Mahallede sokak içinde ehliyet yokken süriyormuydum sürüyordum ama ehliyetim var konuyu çarptırmayalım.

    sağa çekmesini istemem emin olun çekselerdi ne ben ileri geri konuşurdum onlar konuşsada ortam yumuşatmaya çalışırdım kavga edecek halim yok çünkü ortada fol yok yumurta yok tamamen kendimi haklı görüyorum he çekseydi sağa konuşurduk hatamı söyledeydi özür diler helallik isterdim hee baktım çok sinirli yapacak birşeyde yok sopayı yiyecektik.


    Değerli kardeşim iki araba bir problem yaşayıp kenarı çektiğinde kardeş kardeş konuşulmaz. İnsanlar yollarını bırakıp kenarda durdular mı o iş sen istesen de istemesen de kavgaya dönerdi.

    Diğer bir konu da sana da kızamıyorum. Yukarıda yok 180 ile makas atan 200 basan mesajlar var. Yolları egolarını kanıtlayacakları, millete haddini bildrecekleri yerler zanneden adamlar var. Adam 180 ile bir şahine haddini bildirmek için makasa atarken tekerin bir yamaya denk gelip kontrolün kaybedip başka bir araçtaki bebeği öldürmeyi göze alacak kadar sorumsuz. Adamlar trafiği, yol boşsa istenilen herşeyin yapılabileceği, araçların marka ve modeline göre farklı kurallara tabi olacağı bir yer zannediyorlar. Bu tarz adamlar gelişmiş ülkelerde hapse girerler. Öyle para cezası ile falan değil ciddi ciddi hapse atarlar adamı. Ama az gelişmiş ülkenin az gelişmiş vatandaşlarıyız. Burada gayet normal herşey.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 23-08-2018, 12:39:30
    #35
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli kardeşim iki araba bir problem yaşayıp kenarı çektiğinde kardeş kardeş konuşulmaz. İnsanlar yollarını bırakıp kenarda durdular mı o iş sen istesen de istemesen de kavgaya dönerdi.

    Diğer bir konu da sana da kızamıyorum. Yukarıda yok 180 ile makas atan 200 basan mesajlar var. Yolları egolarını kanıtlayacakları, millete haddini bildrecekleri yerler zanneden adamlar var. Adam 180 ile bir şahine haddini bildirmek için makasa atarken tekerin bir yamaya denk gelip kontrolün kaybedip başka bir araçtaki bebeği öldürmeyi göze alacak kadar sorumsuz. Adamlar trafiği, yol boşsa istenilen herşeyin yapılabileceği, araçların marka ve modeline göre farklı kurallara tabi olacağı bir yer zannediyorlar. Bu tarz adamlar gelişmiş ülkelerde hapse girerler. Öyle para cezası ile falan değil ciddi ciddi hapse atarlar adamı. Ama az gelişmiş ülkenin az gelişmiş vatandaşlarıyız. Burada gayet normal herşey.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    anladım üstad haklısın önüne geçemiyoruz bu gibi şeylerin ama yine anlatıyorum 0 hatam var diye düşünüyorum..

    Dört şeritli bir yolda soldan sağa 1-2-3-4 dersek 2.şeritte 130km hızla ilerlerken önimdeki aracı solladım en sol şerit yani 1. şeride geçip hızımı arttırdım. olay bundan ibaret ne sellektör yaptım nede yakınından geçtim hızlıca geçtim ve peşimden hızlıca önüme gelip fren yaparak hızımı kesti 70km hıza kadar düştüm dörtlüyü açtım camı indirdim yanına yaklaştım camı indirmeye tenezzül etmedi (camı indirmek öküzlük sığırlık yapacağımdan değil medeni bir şekilde hayrola gibisinden davrandım) camı indirmediler yoluma devam etmeye karar verdim camı çektim yine aynı şekilde önümde ani ani frenler yapmaya devam etti bende tekrardan yanına yaklaşıp "çek abi sağa" diye araçdan araca bağırdım o sırada yine ellerinde telefonla çekmeye devam ettiler ve kavacık yönüne doğru sinyal verip gittiler çarşıları pazar olsun inanın yamında olsanız haklı ve söven taraf biz olurduk şunuda belirteyim sövmedim. sövmemde...
  • 23-08-2018, 12:44:22
    #36
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım üstad haklısın önüne geçemiyoruz bu gibi şeylerin ama yine anlatıyorum 0 hatam var diye düşünüyorum..

    Dört şeritli bir yolda soldan sağa 1-2-3-4 dersek 2.şeritte 130km hızla ilerlerken önimdeki aracı solladım en sol şerit yani 1. şeride geçip hızımı arttırdım. olay bundan ibaret ne sellektör yaptım nede yakınından geçtim hızlıca geçtim ve peşimden hızlıca önüme gelip fren yaparak hızımı kesti 70km hıza kadar düştüm dörtlüyü açtım camı indirdim yanına yaklaştım camı indirmeye tenezzül etmedi (camı indirmek öküzlük sığırlık yapacağımdan değil medeni bir şekilde hayrola gibisinden davrandım) camı indirmediler yoluma devam etmeye karar verdim camı çektim yine aynı şekilde önümde ani ani frenler yapmaya devam etti bende tekrardan yanına yaklaşıp "çek abi sağa" diye araçdan araca bağırdım o sırada yine ellerinde telefonla çekmeye devam ettiler ve kavacık yönüne doğru sinyal verip gittiler çarşıları pazar olsun inanın yamında olsanız haklı ve söven taraf biz olurduk şunuda belirteyim sövmedim. sövmemde...


    Eğer anlattığın gibi ise bir problem yok. Ama yolun önceki bir bölümünde sen farketmeden bu araca karşı bir hata işlemiş olabilirsin. Kimse kendini solladı diye bir aracı bu şekilde taciz etmez.

    Ki bir hatan olduysa da konudaki diğer mesajları gördükten sonra senin ufak tefek hataların sütten çıkmış ak kaşık gibi duruyor.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi