Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
130 Km cok yuksek bır hız değil ama belli ki bir yerde hata yapmıssınız ki video çekme girişiminde bulunulmuş. Anlamadığım şu. Hatanız var ve daha neden sağa çek diye diklendiniz ki? Magandalık bu. Herkes sizin gibi sağa çek derse her 10 metrede bir kavga izleriz.
İnanın o kadar iyi niyetli cam indirdim ki karşılık vermediler sağa çekin konuşalım dedim kavgaya karışacak olsam sopa çalarlar 3 iriyarı adam



phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam çekme köy fsm yolunda 130 km hız yapmış sövüyorlar ben o yolda kaç defa +200 gittim beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar
4 şeritli yol ve en solun bir sağında gidiyordum. en sol şeride doğru şerit değiştirdim neye kızdılar neye şey ettiler bilmiyorum fakat sağlık olsun yapacak birşey yok