AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım üstad haklısın önüne geçemiyoruz bu gibi şeylerin ama yine anlatıyorum 0 hatam var diye düşünüyorum..

Dört şeritli bir yolda soldan sağa 1-2-3-4 dersek 2.şeritte 130km hızla ilerlerken önimdeki aracı solladım en sol şerit yani 1. şeride geçip hızımı arttırdım. olay bundan ibaret ne sellektör yaptım nede yakınından geçtim hızlıca geçtim ve peşimden hızlıca önüme gelip fren yaparak hızımı kesti 70km hıza kadar düştüm dörtlüyü açtım camı indirdim yanına yaklaştım camı indirmeye tenezzül etmedi (camı indirmek öküzlük sığırlık yapacağımdan değil medeni bir şekilde hayrola gibisinden davrandım) camı indirmediler yoluma devam etmeye karar verdim camı çektim yine aynı şekilde önümde ani ani frenler yapmaya devam etti bende tekrardan yanına yaklaşıp "çek abi sağa" diye araçdan araca bağırdım o sırada yine ellerinde telefonla çekmeye devam ettiler ve kavacık yönüne doğru sinyal verip gittiler çarşıları pazar olsun inanın yamında olsanız haklı ve söven taraf biz olurduk şunuda belirteyim sövmedim. sövmemde...


Eğer anlattığın gibi ise bir problem yok. Ama yolun önceki bir bölümünde sen farketmeden bu araca karşı bir hata işlemiş olabilirsin. Kimse kendini solladı diye bir aracı bu şekilde taciz etmez.

Ki bir hatan olduysa da konudaki diğer mesajları gördükten sonra senin ufak tefek hataların sütten çıkmış ak kaşık gibi duruyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi