Değerli kardeşim iki araba bir problem yaşayıp kenarı çektiğinde kardeş kardeş konuşulmaz. İnsanlar yollarını bırakıp kenarda durdular mı o iş sen istesen de istemesen de kavgaya dönerdi.
Diğer bir konu da sana da kızamıyorum. Yukarıda yok 180 ile makas atan 200 basan mesajlar var. Yolları egolarını kanıtlayacakları, millete haddini bildrecekleri yerler zanneden adamlar var. Adam 180 ile bir şahine haddini bildirmek için makasa atarken tekerin bir yamaya denk gelip kontrolün kaybedip başka bir araçtaki bebeği öldürmeyi göze alacak kadar sorumsuz. Adamlar trafiği, yol boşsa istenilen herşeyin yapılabileceği, araçların marka ve modeline göre farklı kurallara tabi olacağı bir yer zannediyorlar. Bu tarz adamlar gelişmiş ülkelerde hapse girerler. Öyle para cezası ile falan değil ciddi ciddi hapse atarlar adamı. Ama az gelişmiş ülkenin az gelişmiş vatandaşlarıyız. Burada gayet normal herşey.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
anladım üstad haklısın önüne geçemiyoruz bu gibi şeylerin ama yine anlatıyorum 0 hatam var diye düşünüyorum..
Dört şeritli bir yolda soldan sağa 1-2-3-4 dersek 2.şeritte 130km hızla ilerlerken önimdeki aracı solladım en sol şerit yani 1. şeride geçip hızımı arttırdım. olay bundan ibaret ne sellektör yaptım nede yakınından geçtim hızlıca geçtim ve peşimden hızlıca önüme gelip fren yaparak hızımı kesti 70km hıza kadar düştüm dörtlüyü açtım camı indirdim yanına yaklaştım camı indirmeye tenezzül etmedi (camı indirmek öküzlük sığırlık yapacağımdan değil medeni bir şekilde hayrola gibisinden davrandım) camı indirmediler yoluma devam etmeye karar verdim camı çektim yine aynı şekilde önümde ani ani frenler yapmaya devam etti bende tekrardan yanına yaklaşıp "çek abi sağa" diye araçdan araca bağırdım o sırada yine ellerinde telefonla çekmeye devam ettiler ve kavacık yönüne doğru sinyal verip gittiler çarşıları pazar olsun inanın yamında olsanız haklı ve söven taraf biz olurduk şunuda belirteyim sövmedim. sövmemde...