ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değilde ben motosikletle denizli yolunda 85 90 la araç solladım benide çektiler sollama yasağı filan yok kask mont ekipmanlar filan da tam :d
insanoğlu şu sıralar bir garip