• 23-08-2018, 08:51:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar herkese öncelikle günaydın.

    Bayram üzeri olduğundan işlerin hafifliğinden dolayı babam tek başıma dükkan açmaya gönderdi bende tek olduğum ve gençliğin verdiği ateşle emliyet kemerim bağlı hız yaptım pek hız sayılmaz ama 130km felan yaptım ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum yani daha taze şöför değilim aramızda 2 arabalık mesefa varken adamın önüne geçtim ve mesafeyi bayağı açtım neye sinirlendi neye kızdı bilmiyorum ama hızını arttırıp önüme geçti frenleme yaptı bende dörlüleri yakıp hızımı düşürdüm arkadan gelen yavaşlasın diye çünkü istanbul trafiği boşdu akıp geliyordu insanlar fsm köprüsüne girmeden son çıkışdan çıktı ve sürekli önümdeydi + aracın önünde gittiği için videomu çektiler korktuğumdan vs değil işaret ettim çek sağa diye onada gelmediler camı açtım hayrola dedim camı açmaya dahi tenezzül etmediler sonra kavacık istikametine doğru gittiler sorum şu videomu neden çektiler haber ajanslarına atacaklar diye düşüniyorum atsınlar hiç problem değil benim 0 hatam olduğunun idrağındayım fakat şöyle bir unsur var ceza gelme gibi bir durum olur mu? eğer gelirse babam beni keser teşekkürler iyi bayramlar inşAllah doğru yazmıştırım mobildeyim
  • 23-08-2018, 09:07:14
    #2
    Akşam haberlerinde izleriz artık seni kardeş
  • 23-08-2018, 09:09:24
    #3
    Öncelikle hayırlı bayramlar kardeşim, kusura bakma biraz ağır bir konuşma olacak ama inşallah ceza yersin belki bir nebze aklın başına gelir ! Sen ve senin gibiler yüzünden bir anlık dikkatsizliğin nelere yol açtığını tv lerde içimiz acıyarak görüyoruz. Hadi kimseyi düşünmüyorsun Allah korusun sana birşey olsa kendi ailenide mi düşünmüyorsun ? Bırakın bu gençtik ateşliydik ayaklarını gazda ayağının altında frende kafanın içerisinde beyinde var sana sadece kullanmak kalıyor bu yüzden kimseye sebep olma.
  • 23-08-2018, 09:11:18
    #4
    R10'dan Ankeebut'un dehşet saçan görüntüleri. 18.00 A Haber'de...

    ( alt yazı)
  • 23-08-2018, 09:19:41
    #5
    nemesismcy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı bayramlar kardeşim, kusura bakma biraz ağır bir konuşma olacak ama inşallah ceza yersin belki bir nebze aklın başına gelir ! Sen ve senin gibiler yüzünden bir anlık dikkatsizliğin nelere yol açtığını tv lerde içimiz acıyarak görüyoruz. Hadi kimseyi düşünmüyorsun Allah korusun sana birşey olsa kendi ailenide mi düşünmüyorsun ? Bırakın bu gençtik ateşliydik ayaklarını gazda ayağının altında frende kafanın içerisinde beyinde var sana sadece kullanmak kalıyor bu yüzden kimseye sebep olma.
    üstadım ne desen haklısın fakat 130km hız ve çekmeköyden fsm köprüsü yol boş hiçbirşey yapmadan devam ettim hatam yok hatam olsa eyvallahda hata yapmadığımın kanaatindeyim.



    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dan Ankeebut'un dehşet saçan görüntüleri. 18.00 A Haber'de...

    ( alt yazı)
    sorun değil yalan dolan haber yapsalarda sıkıntı yok da ceza vs gelirde sıkıntı büyük
  • 23-08-2018, 09:22:10
    #6
    O hızda sollama yaparken hangi kafayı yaşıyodun hocam
  • 23-08-2018, 09:22:28
    #7
    Hocam geçmiş olsun. Ben o gençlik ateşini başkasının kullandığı iki pert arabayla atlattım. O arkadaşlar da sizin gibi iyi şoför olduklarını düşünüyorlardı. Neyse ki bize bir şey olmadı. Umarım gençlik ateşinizi kazayla atlatmak zorunda kalmazsınız ancak belli ki bir cezayı hak etmişsiniz. Bana kırılmayın lütfen ama trafiğe sizin gibi insanlar çıkmamalı. Türkiye'nin yarısı da trafikten men edilmeli.
  • 23-08-2018, 09:29:06
    #8
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O hızda sollama yaparken hangi kafayı yaşıyodun hocam
    keşke aracda kamera olsaydıda konuşsaydı. inanın 0 hata ve kimsenin hayatını tehlikeye atacak hareket yapmadım sadece sol şeritte giden aracın önğne geçtim ve aramıza 2 araba sığacak kadar mesafe vardı.



    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun. Ben o gençlik ateşini başkasının kullandığı iki pert arabayla atlattım. O arkadaşlar da sizin gibi iyi şoför olduklarını düşünüyorlardı. Neyse ki bize bir şey olmadı. Umarım gençlik ateşinizi kazayla atlatmak zorunda kalmazsınız ancak belli ki bir cezayı hak etmişsiniz. Bana kırılmayın lütfen ama trafiğe sizin gibi insanlar çıkmamalı. Türkiye'nin yarısı da trafikten men edilmeli.
    ben kendime çok iyi şöförüm demiyorum yıllardır sürüyorum böyle saçmalığa denk gelmedim. otobanda hız limiti 120 ve ben sadece 10 km hız arttırmış gidiyorum. eğer hatalı ben olsaydım burda konu açmazdım hatasız olduğum için konu açtım dediğiniz doğru trafikte ben dahil birsürü kasap var ama inanın 0 hatalıyım
  • 23-08-2018, 09:32:53
    #9
    Zamaninda benimde videomu cekmislerdi. Merak etme bir sey olmuyor