Hocam geçmiş olsun. Ben o gençlik ateşini başkasının kullandığı iki pert arabayla atlattım. O arkadaşlar da sizin gibi iyi şoför olduklarını düşünüyorlardı. Neyse ki bize bir şey olmadı. Umarım gençlik ateşinizi kazayla atlatmak zorunda kalmazsınız ancak belli ki bir cezayı hak etmişsiniz. Bana kırılmayın lütfen ama trafiğe sizin gibi insanlar çıkmamalı. Türkiye'nin yarısı da trafikten men edilmeli.