Öncelikle hayırlı bayramlar kardeşim, kusura bakma biraz ağır bir konuşma olacak ama inşallah ceza yersin belki bir nebze aklın başına gelir ! Sen ve senin gibiler yüzünden bir anlık dikkatsizliğin nelere yol açtığını tv lerde içimiz acıyarak görüyoruz. Hadi kimseyi düşünmüyorsun Allah korusun sana birşey olsa kendi ailenide mi düşünmüyorsun ? Bırakın bu gençtik ateşliydik ayaklarını gazda ayağının altında frende kafanın içerisinde beyinde var sana sadece kullanmak kalıyor bu yüzden kimseye sebep olma.
üstadım ne desen haklısın fakat 130km hız ve çekmeköyden fsm köprüsü yol boş hiçbirşey yapmadan devam ettim hatam yok hatam olsa eyvallahda hata yapmadığımın kanaatindeyim.
R10'dan Ankeebut'un dehşet saçan görüntüleri. 18.00 A Haber'de...
( alt yazı)
sorun değil yalan dolan haber yapsalarda sıkıntı yok da ceza vs gelirde sıkıntı büyük