Öncelikle hayırlı bayramlar kardeşim, kusura bakma biraz ağır bir konuşma olacak ama inşallah ceza yersin belki bir nebze aklın başına gelir ! Sen ve senin gibiler yüzünden bir anlık dikkatsizliğin nelere yol açtığını tv lerde içimiz acıyarak görüyoruz. Hadi kimseyi düşünmüyorsun Allah korusun sana birşey olsa kendi ailenide mi düşünmüyorsun ? Bırakın bu gençtik ateşliydik ayaklarını gazda ayağının altında frende kafanın içerisinde beyinde var sana sadece kullanmak kalıyor bu yüzden kimseye sebep olma.