Merhaba arkadaşlar herkese öncelikle günaydın.
Bayram üzeri olduğundan işlerin hafifliğinden dolayı babam tek başıma dükkan açmaya gönderdi bende tek olduğum ve gençliğin verdiği ateşle emliyet kemerim bağlı hız yaptım pek hız sayılmaz ama 130km felan yaptım ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum yani daha taze şöför değilim aramızda 2 arabalık mesefa varken adamın önüne geçtim ve mesafeyi bayağı açtım neye sinirlendi neye kızdı bilmiyorum ama hızını arttırıp önüme geçti frenleme yaptı bende dörlüleri yakıp hızımı düşürdüm arkadan gelen yavaşlasın diye çünkü istanbul trafiği boşdu akıp geliyordu insanlar fsm köprüsüne girmeden son çıkışdan çıktı ve sürekli önümdeydi + aracın önünde gittiği için videomu çektiler korktuğumdan vs değil işaret ettim çek sağa diye onada gelmediler camı açtım hayrola dedim camı açmaya dahi tenezzül etmediler sonra kavacık istikametine doğru gittiler sorum şu videomu neden çektiler haber ajanslarına atacaklar diye düşüniyorum atsınlar hiç problem değil benim 0 hatam olduğunun idrağındayım fakat şöyle bir unsur var ceza gelme gibi bir durum olur mu? eğer gelirse babam beni keser

teşekkürler iyi bayramlar inşAllah doğru yazmıştırım mobildeyim