AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehliyetim var hocam 5 aydır ehliyetim var. neye göre ehliyetim olmadığı kanaatindeiniz anlamış değilim.




Allah razı olsun abi vallaha okumadan yazıyorlar daralıyorum @Erhan; abi konuyu kapatırmısın rica etsem




ehliyetim var üstad algı oluşmasın lütfen. dikkatli okuyup yazınız.
Niye algı oluşturayım güzel kardeşim. Sen " ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum " yazmışsın?
" Ehliyetimi almadan öncede araç kullanıyordum " yazman gerekli.

Sen doğru yazdında biz mi yanlış okuduk? Lütfen yanlış okuduğuma dair algı oluşturma