ehliyetim var hocam 5 aydır ehliyetim var. neye göre ehliyetim olmadığı kanaatindeiniz anlamış değilim.
Allah razı olsun abi vallaha okumadan yazıyorlar daralıyorum
@Erhan; abi konuyu kapatırmısın rica etsem
ehliyetim var üstad algı oluşmasın lütfen. dikkatli okuyup yazınız.
Niye algı oluşturayım güzel kardeşim. Sen " ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum " yazmışsın?
" Ehliyetimi almadan öncede araç kullanıyordum " yazman gerekli.
Sen doğru yazdında biz mi yanlış okuduk?

Lütfen yanlış okuduğuma dair algı oluşturma