Niye algı oluşturayım güzel kardeşim. Sen " ehliyetim olmadan da araç sürüyordum yıllardır sürüyorum " yazmışsın?
" Ehliyetimi almadan öncede araç kullanıyordum " yazman gerekli.
Sen doğru yazdında biz mi yanlış okuduk?

Lütfen yanlış okuduğuma dair algı oluşturma
şuanda mobildeyim yazdığım vakitte mobildeydim dipnot belirttim. yazıdan hariç cevaplayarakda belirttim ama ısrarla yazıyorsunuz

hat