ah bide yol vermez ya tır olucan arkadan yapıştırınca kaçmaya delik arar , çekmeköy dediniz bu şile otobanı var nevzat demir t. bjk nin kulubunun orlarda, emniyet şeridi tarama var kamera o na yakalandıysan belki ceza yazar ama onun dışında videodan yazmazlar daha önceleri hayli videom çekildi yeri geldi ben çektim yolda trafik polisine gösterdim ceza yazmadılar bu zamana kadar