ah bide yol vermez ya tır olucan arkadan yapıştırınca kaçmaya delik arar , çekmeköy dediniz bu şile otobanı var nevzat demir t. bjk nin kulubunun orlarda, emniyet şeridi tarama var kamera o na yakalandıysan belki ceza yazar ama onun dışında videodan yazmazlar daha önceleri hayli videom çekildi yeri geldi ben çektim yolda trafik polisine gösterdim ceza yazmadılar bu zamana kadar
yok şile otabanından çıkmıştık köprü yolundaydık

hakkımızda hayırlısı olsun yapacak birşey yok
En son bu şekilde birisi videomu çekti diye sinirlendim adama hakaret ettim sağda emniyet şeridine çektik inip beni dövdüler o gün bugündür bu hareketleri yapmıyorum
İşte bu mesaja ihtiyacım vardı siz beni güldürdünüz Allahda sizleri güldürsün

hiç güleceğim yoktu vallaha üstad. Ben işaret ettimde çekmesiler sağa yoksa banada sopa çalarlardı..