EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi abartılan ne 130 la sollama yapan görmediniz mi hiç ben 180 le makasa giriyorum yani soldakide babasının şeriti gibi kullanması trafil ve güvenlik benim için varsa herkes için var gaza gelip işgal etmeyin solu
adam şahinle 120 ye abanmış motor patlıcak hala bana kafa tutuyo yol vermiyor sonra vay anam niye makasa giriyosun girerim abi
ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.



fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası otoban zaten 120 kmh+10 kmh tolerans var
sıkıntı yok takma kafana ama ehliyet al ve öyle kullan muhakkak
ehliyetim var hocam