Konu
Sollama yaptım videomu çektiler..
23-08-2018, 10:57:13
#22
fikirdanis
orası otoban zaten 120 kmh+10 kmh tolerans var
sıkıntı yok takma kafana ama ehliyet al ve öyle kullan muhakkak