ceza falan çıkmaz hocam o işten yaşları kaç bilmiyorum ama uyumasınlar direksyon başında yolu babası yapmış gibi giderlerse solla ama dikkatide elden bırakma tabi öküz çok memlekette

AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.




ehliyetim var hocam