ceza falan çıkmaz hocam o işten yaşları kaç bilmiyorum ama uyumasınlar direksyon başında yolu babası yapmış gibi giderlerse solla ama dikkatide elden bırakma tabi öküz çok memlekette
ağzınız bal yesin.. Hocam fazla abartılacak bir hız değil kural ihlalide yok sola geçtiğimde arkama 2 araba daha sığardı mesafede var anlayamadım ama bekliyorum bakalım hayırlısı ne olacak.
ehliyetim var hocam