130 Km cok yuksek bır hız değil ama belli ki bir yerde hata yapmıssınız ki video çekme girişiminde bulunulmuş. Anlamadığım şu. Hatanız var ve daha neden sağa çek diye diklendiniz ki? Magandalık bu. Herkes sizin gibi sağa çek derse her 10 metrede bir kavga izleriz.