Araba kameramı seviyorum. Full çekiyor. Magandalığı engelliyor. Geçmiş olsun trafik kurallarına uy 😁

Bu arada video ile şikayet bildirdim. O anda ekip çsğırsaydınız diye geri döndüler 😂