Adam çekme köy fsm yolunda 130 km hız yapmış sövüyorlar ben o yolda kaç defa +200 gittim

beni görseler demek ki kıtır kıtır kesecekler cidden boş yollarda yavaş giden tipler çekilmiyor ama arkadaşın dediğine göre solladı ise adamlar sol şeritte değil o zaman suç sende sen niye orta şeritte gidiyorsun ki madem basacaksın yapış sağ şeride yardır git orta şeritler için değil o hızlar