• 21-07-2010, 00:11:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    saolun hocam yararlı bilgi olmuş.öncesi sonrası koyarsaydınız teşvik amaçlı olabilirdi
  • 21-07-2010, 00:25:52
    #29
    koyarsaydım olurdu koysaydımda olurdu (:

    ben kendi resimlerimi sanal ortama eklemiyorum ama salonda çalışanlara söylerim yarın bir eleman başlayacaktı bakalım başlarsa onu çekeriz foto
  • 21-07-2010, 00:36:35
    #30
    güzel anlatmışsın yalnız sormak istediklerim var
    1_Sen bu programı ne kadar zamandır yapıyorsun?
    2_Yapmaya başlamadan önce kaç kiloydun?
    3_Şuan kaç kilosun ?
    merakla bekliyorum hocam cevabını
  • 21-07-2010, 00:41:20
    #31
    S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel anlatmışsın yalnız sormak istediklerim var
    1_Sen bu programı ne kadar zamandır yapıyorsun?
    2_Yapmaya başlamadan önce kaç kiloydun?
    3_Şuan kaç kilosun ?
    merakla bekliyorum hocam cevabını
    Şuanda yazdığım program ilk seviyeler için benimki çok ayrı

    52 - 53 kg'dım başladığımda şuanda 83üm ama 7 sene oldu benim bu kiloyu yakalamam 3 seneyi buldu. Çünkü prof olarak yapmaya niyetim yok bu sporu fit olmak önemli benim için çok irileşirsem sürekli devam etmem gerek. Şimdi düzenli yapıyorum yetiyor
  • 21-07-2010, 02:15:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Tamam beyler kobay benim 52kgyum bugün tartıldım.

    Programa uymaya çalışçak + n-large2 takviyesi.Atletic bi vücut

    Bakalım 2ay sonra nolucak

    Resimde avatarda var Geliştikçe değiştiririm

    Resim temsili falan değildir he
  • 21-07-2010, 03:05:37
    #33
    Kendimi bildim bileli 50 kg geçemedim...İğneden geçerim o derece
    Hep kg almak istiyorum ama iştah yok... En az 20 kg almak istiyorum. Bu yemek tablosunu uygulayıp, spor klubune yazılsam, 20 kg kaç ayda alırım hocam tahminen?
    Birde haplar var tabi
  • 21-07-2010, 08:46:12
    #34
    Anlatım çok güzel olmuş eline sağlık bi çok kişi faydalanacaktır,bu yazıdan erinmeden hepsini okudum

    Teşekkürler.
  • 21-07-2010, 10:12:38
    #35
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi bildim bileli 50 kg geçemedim...İğneden geçerim o derece
    Hep kg almak istiyorum ama iştah yok... En az 20 kg almak istiyorum. Bu yemek tablosunu uygulayıp, spor klubune yazılsam, 20 kg kaç ayda alırım hocam tahminen?
    Birde haplar var tabi
    Arkadaşım 20 Kg çok büyük bir rakam bu program ile alman zor. Bu yazdıklarımla belirli süre içinde 6 7 ay anca 10 kilo falan alırsın. Protein takviyesine başlayacaksan protein aminoasit ayarlarız sıkıntı olmaz. Ama 20 Kg Min 12 Max 18 ayda alman gerek.

    MetinCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatım çok güzel olmuş eline sağlık bi çok kişi faydalanacaktır,bu yazıdan erinmeden hepsini okudum

    Teşekkürler.
    Ben teşekkür ederim metinim iyi dileklerin için saol
  • 21-07-2010, 11:22:02
    #36
    Hocam çok güzel yazmışsınız çok teşekkürler de aklıma ufak bi' detay takıldı sadece, dilim ekmek derken normal ekmek dilimiyle 2 dilim mi köy ekmeğinin o büyük dilimleriyle 2 dilim mi, sabah kahvaltısında 6 zeytin, lor, 2 büyük köy ekmeği dilimi, 2 çay vs. yeyince tıkanıyorum baya mide yeteri kadar büyümedi herhalde daha 180 boy 64 kiloyum, devam etmeli miyim zorlamaya yoksa mide baktım zorlanıyor bırakmalı mıyım yemeyi?