Kilo Almak İsteyen Herkes Okusun
63
●24.660
- 21-07-2010, 00:25:52koyarsaydım olurdu
koysaydımda olurdu (:
ben kendi resimlerimi sanal ortama eklemiyorum ama salonda çalışanlara söylerim yarın bir eleman başlayacaktı bakalım başlarsa onu çekeriz foto
- 21-07-2010, 00:41:20Şuanda yazdığım program ilk seviyeler için benimki çok ayrıS7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

52 - 53 kg'dım başladığımda şuanda 83üm ama 7 sene oldu benim bu kiloyu yakalamam 3 seneyi buldu. Çünkü prof olarak yapmaya niyetim yok bu sporu fit olmak önemli benim için çok irileşirsem sürekli devam etmem gerek. Şimdi düzenli yapıyorum yetiyor - 21-07-2010, 02:15:09Üyeliği durdurulduTamam beyler kobay benim
52kgyum bugün tartıldım.
Programa uymaya çalışçak + n-large2 takviyesi.Atletic bi vücut
Bakalım 2ay sonra nolucak
Resimde avatarda var
Geliştikçe değiştiririm 
Resim temsili falan değildir he
- 21-07-2010, 08:46:12Anlatım çok güzel olmuş eline sağlık bi çok kişi faydalanacaktır,bu yazıdan erinmeden hepsini okudum

Teşekkürler. - 21-07-2010, 10:12:38Arkadaşım 20 Kg çok büyük bir rakam bu program ile alman zor. Bu yazdıklarımla belirli süre içinde 6 7 ay anca 10 kilo falan alırsın. Protein takviyesine başlayacaksan protein aminoasit ayarlarız sıkıntı olmaz. Ama 20 Kg Min 12 Max 18 ayda alman gerek.Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teşekkür ederim metinim iyi dileklerin için saolMetinCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2010, 11:22:02Hocam çok güzel yazmışsınız çok teşekkürler de aklıma ufak bi' detay takıldı sadece, dilim ekmek derken normal ekmek dilimiyle 2 dilim mi köy ekmeğinin o büyük dilimleriyle 2 dilim mi, sabah kahvaltısında 6 zeytin, lor, 2 büyük köy ekmeği dilimi, 2 çay vs. yeyince tıkanıyorum baya mide yeteri kadar büyümedi herhalde daha 180 boy 64 kiloyum, devam etmeli miyim zorlamaya yoksa mide baktım zorlanıyor bırakmalı mıyım yemeyi?

