• 23-07-2010, 13:09:45
    #55
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu hakkında
    pm gönderiyorum

    elmanderr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl kilo vercez hocaa
    valla sen bol bol yemek yiyecek

    boy ve kilo nedir ve günlük yemek yeme sıklığın, yemeklerde nekadar yiyorsun ve ne yiyorsun yaz bunları sana reçete yazayım
  • 24-07-2010, 03:48:36
    #56
    allah razı olsun kardeşim bende 53 kiloyum boyum 1.76 çok zayıfım ve bndan rahatsızlık duyuyorum askere gittim biraz kilo aldım ama yine kendimi yetersiz buluyorum askerliğim bitince yazdıklarını harfien uygulayacağım.
    Hakkari Çukurcadan Selamlar.
  • 24-07-2010, 20:45:45
    #57
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun kardeşim bende 53 kiloyum boyum 1.76 çok zayıfım ve bndan rahatsızlık duyuyorum askere gittim biraz kilo aldım ama yine kendimi yetersiz buluyorum askerliğim bitince yazdıklarını harfien uygulayacağım.
    Hakkari Çukurcadan Selamlar.
    Hayırlı tezkereler Askerden gelince daha iyi kilo alacaksın. Şuanda bulunduğun yer hareketli ise zor alabilirsin.
  • 24-07-2010, 20:48:46
    #58
    genelde pc başında duruyoruz çoğumuz yemek pek aklıma gelmiyor. bir aydan uzun süredir mekik ve şınav çekiyorum akşamları bazende gündüzleri yemek yiyebilmek için düzenli yapmaya çalışıyorum ama fazlada yiyebildiğim söylenemez
  • 24-07-2010, 20:53:03
    #59
    Zaten şuanda havalr sıcak. Yaz aylarında pek kilo alan olmaz. Bu uygulamayı kışın daha rahat uygulayabilirsiniz.
  • 24-07-2010, 21:35:17
    #60
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten şuanda havalr sıcak. Yaz aylarında pek kilo alan olmaz. Bu uygulamayı kışın daha rahat uygulayabilirsiniz.
    Aksine ben de yazın kilo alıp, kışın veriyorum.Yazın daha hareketsiz oluyorum yazlıkta filan fazla da yeyince alıyorum bol bol kilo kışın veriyorum ama okuldur dershanedir filan çok kalori yakıyorum kanımca.
  • 24-07-2010, 21:36:19
    #61
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine ben de yazın kilo alıp, kışın veriyorum.Yazın daha hareketsiz oluyorum yazlıkta filan fazla da yeyince alıyorum bol bol kilo kışın veriyorum ama okuldur dershanedir filan çok kalori yakıyorum kanımca.
    Yaktığın kalorinin fazlasını alacaksın ozaman
  • 08-08-2010, 18:26:46
    #62
    Varmı dediklerimi uygulayan bakalım okadar yazdınız yapacam edecem icraatları görelim
  • 08-08-2010, 19:14:43
    #63
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varmı dediklerimi uygulayan bakalım okadar yazdınız yapacam edecem icraatları görelim
    Ben ara öğünlere filan uyuyorum kekstra konfeti hakkında görüşün nedir bi tanesinde 237 kalori var diyor arkasında ondan günde 3 tane ondan yiyorum sorun olumu