LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksine ben de yazın kilo alıp, kışın veriyorum.Yazın daha hareketsiz oluyorum yazlıkta filan fazla da yeyince alıyorum bol bol kilo kışın veriyorum ama okuldur dershanedir filan çok kalori yakıyorum kanımca.
Yaktığın kalorinin fazlasını alacaksın ozaman