• 20-07-2010, 20:12:49
    #10
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam döktürmüşsün eline sağlık hepsini baştan sona okudum.

    Deniyelim düzenli olarak bakalım nasıl bir sonuç çıkacak ortaya...
    Düzenli yaparsan etkisini görürsün kesinlikle.

    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ya 7 8 kilo kadar alsam yeter bana nekadar sürede almalıyım bu 7 8 kiloyu mesela benim için sağlıklı olur
    Minimum 40 max 80 gün içinde alman vücudun için iyidir.
  • 20-07-2010, 20:17:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    okudum valla çok hoş yazmışsın bilgi için teşekkürler . inş kilo alırım bende
  • 20-07-2010, 20:23:00
    #12
    Sıkılmadan ,usanmadan bu kadar bilgi yazdığınız için şahsım adına teşekkür ederim ,hepsini okumadım ama okuduğum kadarıyla çok doğru bilgiler mevcut. Repinizide verdim
  • 20-07-2010, 20:26:06
    #13
    teşekkür ederim hocam ilginiz için
  • 20-07-2010, 22:35:56
    #14
    Cok guzel olmus su yemeklerı bı gıdıp alısverıs yapmam grekyor evde bısı kalmadı
    Cok saol abi :=-)

    Birde ek olarak mastürbasyon olayıda çok etkilemektedir kilo almayı. Bizlerin önerisi 3 günde 1 yapılması. En azından kilo alana kadar sabredin. Çünkü 500 kalori kaybediyorsunuz tek seferde. Doktorlardan bunların bilgilerini aldık biz hep.


    birde yani masturbasyon yapalım mı 3 gunde 1 yksa ben her gunde yaparım yararı olcaksa
  • 20-07-2010, 22:38:37
    #15
    Yok kesinlikle belirli kiloyu alana kadar önermiyoruz. 3 günde bir yapacaksınız. Kalori çok önemli sizin için. Kiloyu oturttuktan sonra normale dönebilirsiniz
  • 20-07-2010, 22:40:58
    #16
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok kesinlikle belirli kiloyu alana kadar önermiyoruz. 3 günde bir yapacaksınız. Kalori çok önemli sizin için. Kiloyu oturttuktan sonra normale dönebilirsiniz
    Aaa ii abi ben her gun yapıyordum da o zmn 1 haftada 1 yaparım bundan sonra
  • 20-07-2010, 22:42:26
    #17
    500 kalori kaybediyosun unutma kilo için kalori çok önemli
  • 20-07-2010, 22:58:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hemşerim abim sana bi sorum olucak,

    ben 2hafta önce vücut geliştirmeye başladım.Ve kilo aldırıcı ilaçta aldım 4,5 kg ağırlığında 200lira.

    Protein takviyesiymiş sütle falan içioyorum her neyse sorun o değil.

    Abi 2ay öncede çalışmıştım şimdide çalıştığımda vücudum acayip şekil aldı ama 52 kgyum bu yüzden kaslar direk belli oluyo ama mideye baktığımda göğüs kafesim belli oluo o kadar gerildim yani

    Sence napmam lazım? ye diyiceksin ama doyduktan sonra yiyemiorum kusasım geliyo :S