Hemşerim abim sana bi sorum olucak,
ben 2hafta önce vücut geliştirmeye başladım.Ve kilo aldırıcı ilaçta aldım 4,5 kg ağırlığında 200lira.
Protein takviyesiymiş sütle falan içioyorum her neyse sorun o değil.
Abi 2ay öncede çalışmıştım şimdide çalıştığımda vücudum acayip şekil aldı ama 52 kgyum bu yüzden kaslar direk belli oluyo ama mideye baktığımda göğüs kafesim belli oluo o kadar gerildim yani
Sence napmam lazım? ye diyiceksin ama doyduktan sonra yiyemiorum kusasım geliyo :S