• 20-07-2010, 23:02:01
    #19
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim abim sana bi sorum olucak,

    ben 2hafta önce vücut geliştirmeye başladım.Ve kilo aldırıcı ilaçta aldım 4,5 kg ağırlığında 200lira.

    Protein takviyesiymiş sütle falan içioyorum her neyse sorun o değil.

    Abi 2ay öncede çalışmıştım şimdide çalıştığımda vücudum acayip şekil aldı ama 52 kgyum bu yüzden kaslar direk belli oluyo ama mideye baktığımda göğüs kafesim belli oluo o kadar gerildim yani

    Sence napmam lazım? ye diyiceksin ama doyduktan sonra yiyemiorum kusasım geliyo :S
    4.5 kg hangisinden aldın universalın ürünümü aldığın adını yaz bakalım

    500ml süre karıştırıp yapıyosun değilmi.

    Protein alıyosan zaten faydası olur. Çok yemek önemli değil zaten sürekli yiyeceksin mide hareket halinde olacak günde en az 4 5 öğünü dene ozaman çok şişiyosan ama 6 öğüne çıkman gerek mideyi bir süre zorladınmı açılacak zaten sonrada doymayacan
  • 20-07-2010, 23:05:08
    #20
    Üyeliği durduruldu
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.5 kg hangisinden aldın universalın ürünümü aldığın adını yaz bakalım

    500ml süre karıştırıp yapıyosun değilmi.

    Protein alıyosan zaten faydası olur. Çok yemek önemli değil zaten sürekli yiyeceksin mide hareket halinde olacak günde en az 4 5 öğünü dene ozaman çok şişiyosan ama 6 öğüne çıkman gerek mideyi bir süre zorladınmı açılacak zaten sonrada doymayacan
    n-large 2 abi.300gram süte 2 ölçek koyuluyo.spordan önce ve sonra bide akşam yatmadan önce içiyorum.

    Abi iştah yok ya.bak bu saate kadar 3-4 börek parçasınla durdum.Şimdide 1tabak pilav yedim.Bu kadar
  • 20-07-2010, 23:10:44
    #21
    bak ben sabah 7.30 da kahvaltı ettim kahvaltıda 7 yumurta beyazı 2 tane sarısı 7 dilim ekmek yarım litre süt 50 gram bal 20şer gram fıstık ezmesi ve badem ezmesi yedim 1 çorba kaşığı kadar ton balığı

    öğlen 2.5 porsiyon ciğer yedim arkadaşın yarım porsiyon kaldı tabakta onuda ekmeksiz yedim ziyan olmasın diye

    akşamda 2 tabak pilav ton balıklı salata yarım litre ayran.

    birde gain fast aldım 14 tanede aminoasit bukadar (:

    bunları ye sen kilo alırsın (:

    ben ara öğünleri geçiyorum artık yetiyo bana
  • 20-07-2010, 23:14:53
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce 6 ay vücut geliştirme sporu yapmıştım ve sadece 4 kilo alabilimiştim hatta 3.5 hatalarımı şimdi görüyorum ) tabi yaşım biraz küçük ama yeniden başlamak istiyordum bugünlerde çok hoş birşey vücut sporuyla ilgilenmek ve bilgilerin çok etkili olmuş teşekkürler aynısını yapmaya çalışacağım...
  • 20-07-2010, 23:17:40
    #23
    blacksta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce 6 ay vücut geliştirme sporu yapmıştım ve sadece 4 kilo alabilimiştim hatta 3.5 hatalarımı şimdi görüyorum ) tabi yaşım biraz küçük ama yeniden başlamak istiyordum bugünlerde çok hoş birşey vücut sporuyla ilgilenmek ve bilgilerin çok etkili olmuş teşekkürler aynısını yapmaya çalışacağım...
    tabiki düzeltebilirsin.

    Zaten hatalı çalışırsan kası yanlış büyütürsün buda çok kötü bişey. Daha sonra farklı resimler videolarda düşünüyorum bakalım zamanla boş vakit buldukça ayarlayacam hepsini
  • 20-07-2010, 23:20:06
    #24
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki düzeltebilirsin.

    Zaten hatalı çalışırsan kası yanlış büyütürsün buda çok kötü bişey. Daha sonra farklı resimler videolarda düşünüyorum bakalım zamanla boş vakit buldukça ayarlayacam hepsini
    aynen beslenmede bitiyormuş benim sorunum aslında çok düzensiz besleniyorum ben o yüzden hep problem sabah kahvaltım öğlen yemeğimle birleşirdi daha 1 hafta öncesinde kadar ikisini birlikte yerdim oda çok ağır etli hamburgerli şeyler yerdim ama kilo alamıyordum yine de )
  • 20-07-2010, 23:23:00
    #25
    Düzeni oturt uykunu düzenli al bak nasıl hayat düzene giriyor.

    Askerde kilo alanların %95'i düzene alıştıkları için alıyolar
  • 20-07-2010, 23:50:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak ben sabah 7.30 da kahvaltı ettim kahvaltıda 7 yumurta beyazı 2 tane sarısı 7 dilim ekmek yarım litre süt 50 gram bal 20şer gram fıstık ezmesi ve badem ezmesi yedim 1 çorba kaşığı kadar ton balığı

    öğlen 2.5 porsiyon ciğer yedim arkadaşın yarım porsiyon kaldı tabakta onuda ekmeksiz yedim ziyan olmasın diye

    akşamda 2 tabak pilav ton balıklı salata yarım litre ayran.

    birde gain fast aldım 14 tanede aminoasit bukadar (:

    bunları ye sen kilo alırsın (:

    ben ara öğünleri geçiyorum artık yetiyo bana
    Sabah kahvaltısında 7dilim ekmek yiyim 2gün yemem sanırım o kadar iştahsızım
  • 21-07-2010, 00:04:02
    #27
    İşte bende öyleydim ama sonradan mide büyüdü büyüdü şimdi Ata demirerin dediği gibi otopark işletiyom