RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
500ml süre karıştırıp yapıyosun değilmi.
Protein alıyosan zaten faydası olur. Çok yemek önemli değil zaten sürekli yiyeceksin mide hareket halinde olacak günde en az 4 5 öğünü dene ozaman çok şişiyosan ama 6 öğüne çıkman gerek mideyi bir süre zorladınmı açılacak zaten sonrada doymayacan