4.5 kg hangisinden aldın universalın ürünümü aldığın adını yaz bakalım
500ml süre karıştırıp yapıyosun değilmi.
Protein alıyosan zaten faydası olur. Çok yemek önemli değil zaten sürekli yiyeceksin mide hareket halinde olacak günde en az 4 5 öğünü dene ozaman çok şişiyosan ama 6 öğüne çıkman gerek mideyi bir süre zorladınmı açılacak zaten sonrada doymayacan
n-large 2 abi.300gram süte 2 ölçek koyuluyo.spordan önce ve sonra bide akşam yatmadan önce içiyorum.
Abi iştah yok ya.bak bu saate kadar 3-4 börek parçasınla durdum.Şimdide 1tabak pilav yedim.Bu kadar