Hemşerim abim sana bi sorum olucak,
ben 2hafta önce vücut geliştirmeye başladım.Ve kilo aldırıcı ilaçta aldım 4,5 kg ağırlığında 200lira.
Protein takviyesiymiş sütle falan içioyorum her neyse sorun o değil.
Abi 2ay öncede çalışmıştım şimdide çalıştığımda vücudum acayip şekil aldı ama 52 kgyum bu yüzden kaslar direk belli oluyo ama mideye baktığımda göğüs kafesim belli oluo o kadar gerildim yani
Sence napmam lazım? ye diyiceksin ama doyduktan sonra yiyemiorum kusasım geliyo :S
4.5 kg hangisinden aldın universalın ürünümü aldığın adını yaz bakalım
500ml süre karıştırıp yapıyosun değilmi.
Protein alıyosan zaten faydası olur. Çok yemek önemli değil zaten sürekli yiyeceksin mide hareket halinde olacak günde en az 4 5 öğünü dene ozaman çok şişiyosan ama 6 öğüne çıkman gerek mideyi bir süre zorladınmı açılacak zaten sonrada doymayacan