Zaten şuanda havalr sıcak. Yaz aylarında pek kilo alan olmaz. Bu uygulamayı kışın daha rahat uygulayabilirsiniz.
Aksine ben de yazın kilo alıp, kışın veriyorum.Yazın daha hareketsiz oluyorum yazlıkta filan fazla da yeyince alıyorum bol bol kilo

kışın veriyorum ama okuldur dershanedir filan çok kalori yakıyorum kanımca.