allah razı olsun kardeşim bende 53 kiloyum boyum 1.76 çok zayıfım ve bndan rahatsızlık duyuyorum askere gittim biraz kilo aldım ama yine kendimi yetersiz buluyorum askerliğim bitince yazdıklarını harfien uygulayacağım.
Hakkari Çukurcadan Selamlar.
Hayırlı tezkereler

Askerden gelince daha iyi kilo alacaksın. Şuanda bulunduğun yer hareketli ise zor alabilirsin.