Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi bildim bileli 50 kg geçemedim...İğneden geçerim o derece
Hep kg almak istiyorum ama iştah yok... En az 20 kg almak istiyorum. Bu yemek tablosunu uygulayıp, spor klubune yazılsam, 20 kg kaç ayda alırım hocam tahminen?
Birde haplar var tabi
Arkadaşım 20 Kg çok büyük bir rakam bu program ile alman zor. Bu yazdıklarımla belirli süre içinde 6 7 ay anca 10 kilo falan alırsın. Protein takviyesine başlayacaksan protein aminoasit ayarlarız sıkıntı olmaz. Ama 20 Kg Min 12 Max 18 ayda alman gerek.

MetinCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatım çok güzel olmuş eline sağlık bi çok kişi faydalanacaktır,bu yazıdan erinmeden hepsini okudum

Teşekkürler.
Ben teşekkür ederim metinim iyi dileklerin için saol