Tamam beyler kobay benim 52kgyum bugün tartıldım.

Programa uymaya çalışçak + n-large2 takviyesi.Atletic bi vücut

Bakalım 2ay sonra nolucak

Resimde avatarda var Geliştikçe değiştiririm

Resim temsili falan değildir he