Hocam çok güzel yazmışsınız çok teşekkürler de aklıma ufak bi' detay takıldı sadece, dilim ekmek derken normal ekmek dilimiyle 2 dilim mi köy ekmeğinin o büyük dilimleriyle 2 dilim mi, sabah kahvaltısında 6 zeytin, lor, 2 büyük köy ekmeği dilimi, 2 çay vs. yeyince tıkanıyorum baya mide yeteri kadar büyümedi herhalde daha 180 boy 64 kiloyum, devam etmeli miyim zorlamaya yoksa mide baktım zorlanıyor bırakmalı mıyım yemeyi?